Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopady pandemie covid-19 na prostorovou organizaci nízkonákladové letecké dopravy ve střední Evropě
SEMERÁDOVÁ, Veronika
Tématem bakalářské práce je analýza dopadu pandemie covid-19 na prostorovou organizaci nízkonákladové letecké dopravy ve střední Evropě. První část je věnována teoretickému základu, který je zaměřen na význam letecké dopravy, současné trendy, deregulaci a liberalizaci letecké dopravy, poté se teoretická část věnuje charakteristice nízkonákladových společností a v neposlední řadě se věnuje krizím, které zasáhly fungování letecké dopravy, jako je právě pandemie covid-19. Analytická část se věnuje analýze vybrané nízkonákladové společnosti - Ryanair v roce 2020. Z aplikace Flightradar24 byla získána data o počtech letů společnosti za každý měsíc z vybraných letišť střední Evropy. Data za jednotlivé měsíce o počtech letů jsou dále porovnávána s počtem nově nakažených případů v Evropě.
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Rázová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se na případu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě snaží ověřit fungování strategie modrého oceánu. Prostřednictvím analytických nástrojů a systémových rámců strategie modrého oceánu, konkrétně pomocí obrazu strategie, systémového rámce čtyř aktivních opatření a souřadnicové sítě, je dokázáno, že strategie představená leteckou společností Ryanair v 90. letech minulého století odpovídá strategii modrého oceánu. Prostřednictvím stejných nástrojů a komparací obchodních modelů trojice nízkonákladových leteckých společností je potvrzena i časová platnost strategie modrého oceánu v tomto případě. Fungování strategie modrého oceánu na příkladu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě bylo ověřeno.
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.
Analýza marketingu nízkonákladových leteckých společností
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi s důrazem na jejich marketing. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové nástroje nízkonákladových leteckých společností. Praktická část je pak zaměřena na analýzu výběru dodatečných poplatků u nízkonákladové letecké aerolinky Ryanair.
Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy
Götthans, Ondřej ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Koutná, Pavla (oponent)
Tématem této práce je Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy se zaměřením na Českou republiku. Uvádí nejdůležitější mezníky ve vývoji letectví a jeho současné postavení. Hlavní pozornost je věnována nízkonákladovým společnostem, jejich historii, obchodnímu modelu, výhodám/nevýhodám, současnému postavení a perspektivám dalšího vývoje v rámci české a evropské letecké dopravy v porovnání s klasickými leteckými společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.